piątek, 29 grudnia 2017

Rozstrzygnięcie Eventu

Jedno wielkie fiasko, ale lepiej niż ostatnio. 


Do Eventu zgłosiło się pięć postaci: 

  • Sam +
  • Mily +
  • Katrins - 
  • Ellipson -
  • Samuel - 
Trzy osoby, które zakomunikowały mi o swojej nieobecności, nie napisały opowiadania eventowego. Jedna z nich napisała mi o swojej nieobecności w ostatni dzień eventu, dlatego też zostaje ukarana odjęciem pewnej ilości punktów.
Opowiadania od Milky oraz Sam wypadły dobrze. Nie mogłam rozstrzygnąć sama, które jest lepsze, i zasługuje na pierwsze miejsce, dlatego sięgnęłam po pomoc do przyjaciół. Większość głosów padło na... opowiadanie zatytułowane " Sweter z reniferem" !
Gratulujemy Sam zajęcia pierwszego miejsca, niemniej jednak opowiadanie Panny Frye również zostaje nagrodzone, niższym, aczkolwiek równie wysokim, drugim miejscem. Obie uczestniczki czekają nagrody!

Pierwsze :  Samantha Walker 
 "Sweter z reniferem" 

  • 2040 słów - minimum zaliczone
  • Treść związana z tematem - 9/10. zaliczone
Drugie: Milky Frye
" Christmas is not sucks" 

  • 1640 słów - minimum zaliczone
  • Treść związana z tematem - 6/10. zaliczone
~~~
  1. Nagrodą za pierwsze miejsce jest podniesienie rangi oraz dodanie nowej przypadłości dla postaci
  2. Nagrodą za drugie miejsce jest podniesienie rangi oraz dodanie wybranej przez siebie, dowolnej przypadłości dla postaci. 




Kara za zgłoszenie a nie wypełnienie zadania:
  • Katrins - 15pkt.
  • Ellipson - 5pkt.
  • Samuel - 5pkt. 
Wnioski:
Nie wiem czego tak naprawdę się spodziewałam. Liczyłam na to, iż po poprzedniej porażce eventowej zostaną wyciągnięte wnioski ale jak zwykle przeliczyłam się. Bardzo, ale to bardzo dziękuję dziewczynom, które nie bały się oraz znalazły czas na napisanie opowiadań na wydarzenie. Stwierdzam również, że następnym razem nie będzie żadnych ankiet, to był drugi, i raczej już ostatni event na tym blogu. 
Admin. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz