niedziela, 15 października 2017

Hej Hej Heloł

Witam moje szanowne Kajtki!
Przychodzę do was z małą informacją. Zapewne jak już zdążyliście zauważyć, w lewej kolumnie, pod stronami widnieje naklejka zatytułowana " Ważne".
 Nie bez powodu nosi taką nazwę. Informacje które są tam zawarte pomagają mi dotrzeć do was, dostarczyć wam informacji i w jakimś stopniu ogarnąć waszą wiedzę na temat blogaska. 
Przechodząc do meritum.
Na samym początku bloga popełniłam parę gaf, po czym zapomniałam o nich totalnie. Tak wiem, nieogar ze mnie kompletny, ale teraz staram się to naprawić. Chcę aby informacje które będę dodawać w tym tygodniu (15.10 - 22.10) zostały przyswojone, aby napełniły was nową wiedzą i nieco naprostowały tę starą, którą macie już w głowach. 
UWAGA.
Wiedza ta w wielkim stopniu przekłada się na pisane przez nas opowiadania, więc bardzo proszę, jeśli widzicie informacje o jakiejś zmianie lub nowym dodatku przyswoicie ją. 

~Admin.

P.S. Zostawcie po sobie komentarz, na znak, że zrozumieliście, lub przeciwnie.

11 komentarzy:

  1. Ellipson się melduje! Przeczytałam i obczajać będę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Post przyswojony, w najbliższym czasie nowe informacje też będą. :D

    ~Aizrel

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wchodzisz przez jeden dzień i tyle cię omija xD

    Melduję się :P

    ~ Sam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja rozumiem!
      P.S. Czekam na opko, tak, będę Cię teraz dręczyć :33

      Usuń
    2. Łosz ty :P Opko będzie, jak obudzę się z jesiennej chandry xD

      Usuń
    3. Nie no, miejmy nadzieję, że wcześniej ;)

      Usuń
  4. Chazzy się melduje :3 xD
    I idzie pisać, bo ludzie zabiją ją sto razy...

    OdpowiedzUsuń